دانلود آهنگ جدید اشوان دارم عاشق میشم

تاریخ : چهار شنبه 28 آذر 1397
بازدید : 1671
نویسنده : نیما

 دانلود آهنگ جدید اشوان دارم عاشق میشم

سوپرایز ویژه  ♫ ترانه بسیار زیبای دارم عاشق میشم از اشوان ♫ با متن و دو کیفیت 320 و 128

تنظیم کننده : فرزاد ماهان / آهنگسازی و شعر : اشوان

Download New Song By : Ashvan – Barf o Baroon With Text And Direct Links In UpMusic

Ashvan Daram Ashegh Misham 1 دانلود آهنگ اشوان دارم عاشق میشم

 

متن آهنگ دارم عاشق میشم اشوان

♪♪♫♫♪♪♯

قبل اون این زندگی برای من هیچ حرف تازه ای نداشت
وقتی عاشقی محاله هیچ کسی بیاد تو قلبه تو بشینه جاش
♪♪♫♫♪♪♯
اون حرف زدناش طرز نگاهش پشته در صدای پاش
ما رازمون هیچ وقت نمیشه فاش تا تهش بمونه کاش
♪♪♫♫♪♪♯
ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد
ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد
UpMusicTag دانلود آهنگ اشوان دارم عاشق میشم
تقصیر من نیست اگه یه وقتایی زیادی روت حساسم
اگه باعث شدی که هیچ کسو بی غیر چشمای تو که تمومه دنیای منه نشناسم
♪♪♫♫♪♪♯
بیماره دلم نمیذاره برم بیخیاله غم همیشه پشتتم
تو هم جایی نرو بینمون دوری بیاد دلو دادم دست باد ای داد بیداد
♪♪♫♫♪♪♯
اون حرف زدناش طرز نگاهش پشته در صدای پاش
ما رازمون هیچ وقت نمیشه فاش تا تهش بمونه کاش
♪♪♫♫♪♪♯ تنظیم کننده : فرزاد ماهان ♪♪♫♫♪♪♯
ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد
♪♪♫♫♪♪♯
ای داد  ای داد  ای داد
♪♪♫♫♪♪♯
ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد

♪♪♫♫♪♪♯

اشوان دارم عاشق میشم

 

یک باکس

جهت سفارش تبلیغات کاملا رایگان شما کلیک کنید!



:: موضوعات مرتبط: دانلودکدۀ آهنگ , اشوان , ,
:: برچسب‌ها: اشوان , دانلود جدیدترین آهنگ اشوان , دانلود آهنگ جدید اشوان دارم عاشق میشم , دانلود آخرین و جدیدترین آهنگ ها , دانلودکده آهنگ پاپیون , دانلودکده پاپیون ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به Papyonخوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پاپیون و آدرس papyon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

یک باکس

RSS

Powered By
loxblog.Com